بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مروري بر رقابت هاي هفته دوازدهم ليگ برترفوتبال

* فجرسپاسي - نفت تهران؛ دوئل مربيان اصفهاني روي چمن مصنوعي

فجرسپاسي در ليگ دوازدهم شگفتي ساز بوده و بازيکنان جوان اين تيم با حضور در رده سوم اين فرضيه را ثابت کردند که نام‌ها فوتبال بازي نمي‌کنند! فجر قوي‌ترين خط حمله ليگ را با 19 گل زده در اختيار دارد و در خانه‌اش شکستي نداشته است.

*صباي قم - سپاهان؛ مرفاوي صدر جدول را تغيير مي‌دهد

در تعطيلات ليگ برتر قطعا صمد مرفاوي بازيکنان تيم صبا را شناخته و توانسته افکار تاکتيکي خود را به تيم منتقل کند. ديدار با سپاهان آزمون جدي براي مرفاوي و شاگردانش است تا خود را محک بزنند. صبا اگر بتواند از سپاهان امتياز بگيرد در آن صورت احتمال تغيير صدرنشين ليگ برتر وجود دارد. سپاهان بعد از حذف از ليگ قهرمانان آسيا تغييراتي در کادر فني‌اش داشته و مرزبان مربي و دستيار هميشگي کرانچار از اين تيم کنار گذاشته شده است. بايد ديد شاگردان صمد مرفاوي مي‌توانند تيم سپاهان را در قم شکست دهند يا متوقف کنند يا سپاهان همچنان به صدرنشيني خود ادامه مي‌دهد.

* نفت آبادان - داماش گيلان؛ کاسيميرو ناجي نفت مي‌شود؟

نفت آبادان بعد از اخراج کاستاي پرتغالي سراغ يک مربي پرتغالي ديگر رفت، مربي که برخلاف کاستا در آبادان محبوب است. کاسيميرو که دو فصل پيش کارنامه قابل قبولي در اين تيم داشت از نفت جدا شد و  حالا دوباره در حالي سرمربي نفت شده که اين تيم در رده هجدهم است و اين پرتغالي محبوب بايد آن را نجات بدهد. نفت بايد داماش گيلان را در خانه شکست دهد. حميد درخشان بايد از نفت آبادان امتياز بگيرد وگرنه شرايط تيمش در جدول ليگ به خطر مي‌افتد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 7 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته دوازدهم,تساوی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com